lay=43 height=687 style='position:absolute; left:92%; top:68px; width:37; height:687px;'>

...NGINTAI SAPE UHH.....

hit counter

Friday, May 20, 2011

kalau aq nih MENYAKITKAN HATI......


aq ta PANDAI,aq ta CANTIK,aq ta CARING,aq ta HEBAT...dan aq tau aq bkan yang TERBAIK UNTUK KAU...!!!dan kalau la AQ NIH SANGAT MENYAKITKAN HATI KAU,TA PAYAH KAWAN DENGAN AKU...ta pyah kawan dengan aq nih,sbab nanti kau sendiri yang akan sakit hati...aq ta nak menyakitkan hati mane2 pihak...TERMASUK KAU!!!...sebab aq tau aq nih bkan y terbaik untok kau,bkan mcam y kau nak...aq da ckap,aq ta bole nak jdik macam *m & a*..macam *y & h*..kongsi ituh,kongsi inih..aq ta bole...sala ker aq jdik diri aq sndiri..??salah k??aq ta nak jdik HIPOKRIT..aq try jdik y terbaik untuk kau...tp kau ta trima,kau nak jgak aq jdik mcam owang lain...dan aku tau kau pown ta senang dengan perubhan pada sikap aq taon nih...aq pown ta tau npe aq berubah..besar kemungkinan adalah dsebabkan aku ialah CANDIDATE SPM 2011...aq ta nak hancurkan mse depan aq sndiri...aq try ksik kau space tok wat segale hape y kau suke,tp kau...kau pkir aq ta pena amek tahu psal kau...aq bagi kau wat ape j..aku sape nak halang kau???AQ NIH HNYE TEMAN DI SISI KAU JER...dan aku ta lyak pown nak mengongkong idop kau....GO ON...

*kat sini aq nak mention kat seluruh dunia & umat manusia yang;

AKU NIH ADA PERASAAN...

bkan b'erti aq ta join ituh,join inih,aq ta amek tau...aq bkan nye ta de pasaan nak amek tau..len la lau aq nih tiang elektrik kat tepi kubur...insyaALLAH,memang aq ta mek tau..tiang kot...aq tau ble bnde2 nih jadik,MESTI SALAH AKU!!!...so,lau bnde2 nih jadik,org y kat skliling aq ta yah la tnye salah sape..,sebab kat sini aq da bagi tau awal2,MEMANG SALAH AKU..!!!aku yang bernama NURUL FARAH NADIRAH BINTI ZAINAL...tapi pena ker aq merungut???pena..???ble bnde2 nih jadik,aku diam..dan aku tau msty kau pkir..'alah,ape dye kesa'...abes slame 3 taon nih aq idop ngan kau,wat ape???nak kikis duit BIASISWA kau???...aq tau aq ta pena share rahsie kat kau,kte ta macam *a & m*...share segala2 nyer....kte???TA PENAH...sbup ble bnde y aq ske,aq tau kau ta ske...so,aq simpan sndirik,,,tp ta kan la aq asyik nak simpan sendiri...besar mne hati aq??kuat mne hati aq??sekuat KONKRIT bgunan stk???ta...hati aq blum ag sekuat dan sekukuh itu...aq share dgan owg y nak dgar...alang lau mak cik guard pown nak dgar,mgkin aq bole share..tapi aq ta salahkan kau...kau ta salah...dan aku harap kau dengan aku same2 dpat muhasabah diri msing2,wlaupun satu dunia tau aq y slah...dan aku nak kau tahu....WALAU APE POWN YANG JADIK ANTARE KITE,JGAN RISAU,INSYAALLAH AQ KUAT...DAN AKU TETAP SAYANG KAT KAU....!!!dan aku tau aku salah,AKU MINTAK MAAP BANYAK2....

2 comments: